Praktisk info om SFO'en

Praktisk info om Smuthullet

"Vi tror på, at barnet udvikles i fællesskab med andre. Vi arbejder på, at børnene får gode sociale relationer og at de lærer, at være gode kammerater for hinanden. Vi har fokus på, at børnene får en bevidsthed om styrken ved, at være en del af et større fællesskab."

Vi har ca. 65 børn i Smuthullet.

Åbningstider:

Mandag og tirsdag:

Onsdag og torsdag:

13.20 -  16.45

Fredag:

Ferie:

I skoleferierne har vi åbent efter behov indenfor vores åbningstid, som i skoleferierne også omfatter skoletiden. Tilmeldinger vil blive udsendt ca. 1. måned før. I ferieuger tilbyder vi både et formiddagsmåltid og et eftermiddagsmåltid, så børnene kun skal medbringe madpakke til frokost.

Smuthullet har lukket på udvalgte dage i forbindelse med højtider, b.la. d. 24. – og 31. december samt 2 uger i sommerferien (uge 29+30). Derudover har Smuthullet lukket ligesom skolen mellem jul og nytår, på Grundlovsdag og dagen efter Kristi Himmelfartsdag.

Ansatte i Smuthullet:

Charlotte: SFO-leder og kontaktperson for 0. kl. og 1. kl.

Kenny: Pædagog og kontaktperson for 2. kl. og 3. kl.

Anne-Mette: Pædagogmedhjælper

Florina: Pædagogmedhjælper

Lone: Børnehaveklasseleder (primært morgen)

Sara: Pædagogmedhjælper (1 eftermiddag om ugen + ferieafløser)

Når dit barn går eller bliver hentet, er det vigtigt for os, at barnet siger farvel til en voksen og checker ud på skærmen, så vi ved, at barnet har forladt Smuthullet.

Ind- og udmeldelse:

Ind- og udmeldelse skal ske via den digitale pladsanvisning – www.rksk.dk/digitalpladsanvisning

Betalingstaksterne kan ses her.

Børn der skal sendes- eller holder fri:

Vi kan tilbyde at sende jeres barn hjem, til bus eller til fritidsaktiviteter. Vi kan lave skriftlige aftaler herom eller I kan give os besked fra dag til dag, gerne på SMS (24635072).

Da vi har pligt til fremmødekontrol, bedes I ALTID give besked, hvis jeres barn holder fri fra Smuthullet.

Når dit barn går eller bliver hentet, er det vigtigt for os, at barnet siger farvel til en voksen, så vi ved, at barnet har forladt Smuthullet.

Medbringelse af egne ting:

Børnene må gerne medbringe eget legetøj, spil eller lign., men det er barnet selv, der har ansvaret for dette.

Mobiltelefoner må ikke medbringes i Smuthullet.

Garderobe:

Alle børn i Smuthullet har deres egen garderobe. Her vil vi gerne, hvis jeres barn har en taske med skiftetøj. Skiftetøjet må gerne blive i Smuthullet i weekender, men skal tages med hjem i ferier. Det er dog en god ide, at tjekke op på skiftetøjet jævnligt.