Gæstepleje i Lærkereden

Gældende fra september 2018 har Børne- og Familieudvalget besluttet, at "Børnehaven Lærkereden” kan benyttes som gæstepleje for børn, der er fyldt 2 år, hvis det ikke er muligt at placere dem i legestuegruppen i Rækker Mølle.

Dit barn vil blive tilknyttet Spurven eller Svalen, hvor de yngste børn går, og vi vil tage individuelle hensyn, som f.eks. at placere dit barn sammen med ældre søskende.

Praktisk information til dig som forældre:

Børnehavens åbningstider:

Mandag-torsdag: 6:30 – 16:45

Fredag: 6:30 – 15:30

På grund af Covid-19 serveres der ingen mad i børnehaven

Derfor skal der medbringes 3 madpakker + drikkedunk med vand (husk navn på) til måltiderne kl. 9.00 + 11.00 og kl.14.00

Barnet tilbydes middagssøvn på en seng m. sovepose, sammen med de andre sovebørn.

Som forældre bedes I medbringe:

• Skiftetøj/udetøj (husk navn i)
  • Bleer
  • Sut og/eller bamse

Dit barn tildeles ved ankomst en ledig garderobeplads til sine ting.

Børnehaven har automatisk mulighed for adgang til barnets stamkort med jeres/barnets kontaktoplysninger og evt. særlige hensyn via vores fælles intranet "MinInstitution" – og det kan aftales, at der sendes en kort besked (sms) om hvordan dagen forløber. Du er også meget velkommen til at ringe og høre hvordan det går.

Spørg personalet, hvis der er noget du er i tvivl om eller gerne vil vide mere om.

Vi glæder os til, at tage imod dit barn J